(bkz: ıstisnasiz her fenerbahce macina sike diyen embesil)bunlar parti kursa baraji gecerler. 6 17.03.2019 · 37. sıra woolrock 16.03.2019 00:11
yönetimiyle, hocasıyla bu takımı bu hale düşürenlerin hepsinin allah belasını versin!!!fener'i de yenemeyeceksek kimi yenecez lan?! 13 16.03.2019 · 1. sıra tixanthrope 15.03.2019 21:46