üç büyüklerin gerizekalı taraftarları artık çok baydı. sadece rakip takım oyuncusunu kötülemek için maç izleyen birbirinden farkı olmayan bu it sürülerini engellemekten yoruldum.
hangi ara bu kadar gerizekalı bir güruh türedi? ve neden bitmiyorlar?
gol atınca kuşlara girsin diyen beyinsizler mi dersin, keremi eleştirmek için kuduranlar mı dersin insanı çileden çıkarırlar. yahu bilgilendirici içeriği filan geçtik artık her kulvarda birbirine saldırmak için hazırda bekleyen şu orullar bitse yeter.
edit: cenk golü atıyor samete koşuyor bu ergen trollere ders olsun bu görüntüler.
17.10.2023 · 1. sıra
lekesiz zihin
15.10.2023 23:02 ~ 23:30