izlerken ağladığım maç. hemde bi göztepe'li olarak.
istanbul takımları alsa bu başarıyı gazeteler tv'ler yıkılırdı. ama ksk olunca ses yok.
yılma kafkaf. düşmanda olsak biz varız sesinizi duyuracak!
şampiyonluk maçlarında da, dünkü maçta da aynı şeyi düşündüm. keşke göztepe formamla yanlarında olabilseydim.
göztepe için söylediğimiz bi marş var: "gücümüz dünyayı sarsacak" diye. bi gün o tribünde kendi formalarımızla yanyana durabildiğimizde dünyayı beraber sarsacağız.
varolun!
17.10.2015 · 41. sıra
benokumabilirim
16.10.2015 09:46