Sık geçen başlıklar

15 bin tl ödeyip 21 gün askerliğe kimse gitmez 1

ekşi'de gör
gurbetçiler 2 bin euro'yu yatırıp tatile akarken , adaletsiz bulduğum uygulamadır.

edit : epey pm aldım , sanırım halen 1000 euro ancak tasarıda 2000 euro yazıyordu.resmi gazetede belli olacaktır.

edit 2 : haber linki yasa teklifi kabul edilmiştir , reis onarsa bu şekilde güncellenir.