Sık geçen başlıklar

14 yıllık mühendisin 532 usd maaş alması 1

ekşi'de gör
lan zktirin gidin mına kodumun bebeleri, özel sektörün halini bilmiyorsunuz yaşvak yaşvak konuşuyorsunuz... yok kendini geliştirecekmiş de yok bilmemne... adam mühendis olmuş mühendis zkik! sen herif ne şartlarda çalışıyor haberin var mı? adam 10 küsür yıldır kurumsal nitelikli firmadayım diyor hala sığır gibi yazıyorlar. iş değiştirecekmiş de bilmemneymiş de, kıdem tazminatını babası veriyor sanki pezemengin! ailesi var oğlum insanların bakmakla yükümlü olduğu kimseler var, yaşı bir miktar olgunlaştıysa yeniden işe girmek çok zor bilmemne bilmemne işte herkesin dinamikleri kendine... harçlık alıp götünü bilgisayar sandalyesinden kaldırmayan sivilceli ergen... senin sülaleni ziktiler haberin yok... bak o mühendis abinin yine evi arabası bilmemnesi vardır. senin ayağa kalkıp isyan etmen gerekirken beynin pudinge dönmüş hala saçmalıyorsun... bu herif 14 yıldır bu paraya çalışmıyordu zaten mal... son iki senede bu paraya düştü maaşı... kalkıp "neden böyle oluyor lan anuna koduklarım" diye soracağına kendini geliştir diyip zırvalıyor elini pipisinden çekmeyen zik kırığı.

500 dolar para mı lan got laleleri, baba parası yemekten, babanızın size sağladığı avantajları kullanmaktan kafanızı çalışanın haline biraz çevirseniz amcık amcık konuşmayacaksınız! size hayal satan amcıkların söylediği 3000 dolar maaşı (k diyen ağzını zkim) 100 mühendisten ikisi kazanıyor. kalan 98'in hali bu işte!

ülkede kendi işini kurmuş yazılımcıdan başka para kazanan kalmadı kendinize gelin doktorun mühendisin ağzına zıçtılar, insanlar öfkeli...