birkaç yıl önce bende benzer bir haber duymuştum. o haber de ülkemizdeki ormanlık alan miktarının 10 yıl öncesine göre % 15.000 arttığı şeklindeydi. bunlar ülkemiz için çok güzel gelişmeler. ülkemizin tamamı adeta amazon ormanlarına döndü. ağaçlardan dolayı bir metre önümüzü göremiyoruz. teşekkürler akepe!!!
tanım: damat gazetesi haberi.
edit: ilk iki satır şu anda olmayan bir üstteki entrye göndermeydi ama silmiş aslan parçası!
07.08.2017 · 33. sıra
nickbulamadimnolcak
06.08.2017 18:59 ~ 20:55