Sık geçen başlıklar

14 yılda 3 milyar 750 bin ağaç dikildi 1

ekşi'de gör
birkaç yıl önce bende benzer bir haber duymuştum. o haber de ülkemizdeki ormanlık alan miktarının 10 yıl öncesine göre % 15.000 arttığı şeklindeydi. bunlar ülkemiz için çok güzel gelişmeler. ülkemizin tamamı adeta amazon ormanlarına döndü. ağaçlardan dolayı bir metre önümüzü göremiyoruz. teşekkürler akepe!!!

tanım: damat gazetesi haberi.

edit: ilk iki satır şu anda olmayan bir üstteki entrye göndermeydi ama silmiş aslan parçası!