şampiyonluk yolunda böyle galibiyetlere de ihtiyacımız var. rakibimiz galatasaray en az 4-5 maçı böyle kazandı.
gaziantep, bu ligdeki eli ayağı düzgün deplasmanlardan, buradan hasarsız dönmek önemliydi.
ismail kartal : (7) standartının dışına çıkıp gerekli yerde risk almayı bildi. batshuayi değişikliği hocaya artı yazdı. maçı kazanmak için her şeyi yaptı.
dominik livakovic : (8) işte bu maçta rüştünü ispatladı. neden transfer edildiğini gösterdi. maçın başında rakibin öne geçmesini engelledi. son dakikada yaptığı kurtarışla da maçı kazandırdı. bundan sonra daha özgüvenli oynayacaktır.
mert müldür : (7) oynadıkça açılmaya başladı. 2-3 defa tereyağından kıl çeker gibi rakibi. ayağından top aldı. hücumu destekledi. savunmada ise hatasız bir maç çıkardı. osayi döndüğünde yedek kalırsa şaşırmam.
serdar aziz : (5) cam adam serdar yine sakatlanarak oyundan çıkmak zorunda kaldı. oyundan çıkana kadar dragus karşısında zorlandığını söyleyebilirim.
jayden oosterwolde : (7) sol stopere iyi oturdu. ilk oynamaya başladığı zaman yaptığı basit pozisyon hatalarını artık yapmıyor. kırk yıllık stoper rahatlığında maç çıkarıyor. hızı sayesinde rakibin ayağından kritik toplarda alıyor.
ferdi kadıoğlu : (7) kusursuz bir futbolcu oldu. savunmasını çok geliştirdi. kolay kolay rakip oyuncuya geçilmiyor. sol bekten oyun kurması ise top class takımların aradığı bir özellik. kondisyonu, tekniği, yeteneği, koordinasyonu üst düzeyde. ferdi kadıoğlu standartlarında bir maç çıkardı.
ismail yüksek : (5) ilk yarının sonunda pas vereyim derken taca attığı bir top vardı. krunic transferi olumsuz etkilemiş. bir maç çok iyi oynuyor. 3 maç kötü. krunic transferine mesafeliydim ama bu maç sonunda hak verdim.
fred : (7) sahada olduğu maçlarda 20'de 20 yaptık. bu maçta ileri geri çok çalıştı. bir penaltı yaptırdı. uzaktan 90'a vurduğu bir şutu da kaleci son anda kurtardı. bir iki pozisyonda basit pas hataları yaptı ama onlarda nazarlık olsun diyelim.
sebastian szymanski : (7) yine çok koştu, çok çalıştı. her yere pres yaptı. maçın sonlarında orta ikiliye geçti. orada da başarılıydı. ama bugün gol yollarında kötü vuruşlar yaptı. özellikle king'in pasında golü atmalıydı. ama attığımız golde irfan can'a asisti yapan szymanski'ydi.
cengiz ünder : (6.5) kötü değildi. formanın değerini bilerek oynadı. bencil oynamadı. asist yapmaya öncelik verdi. içeriye çevirdiği topa dzeko dokunamadı. oyunundaki gelişimi görmekle birlikte hala irfan'in bir iki adım önde olduğunu düşünüyorum.
dusan tadic : (5.5) santimlerle yaptığı asist ofsayt oldu. bir iki pozisyonda farkını gösterdi ama daha iyi olması gerekir. güzel bir gol bekliyorum.
edin dzeko : (4) bugün çok kötü oynadı. buradan 3 puanla dönemesek dzeko'ya yazardı. ilk yarıda üstten dışarıya vurduğu bir top vardı. yine cengiz'in pasında topa dokunamadı. ikinci yarıda ise penaltıyı direğe nişanladı. 2-3 gol atabileceği maçı boş geçti.
38. dakika : sakatlanan serdar aziz yerine yeni transfer bonucci oyuna girdi.
leonardo bonucci : (7) takımla antrenmana çıkmadan maça çıktı. hiç yabancılamadı. uzun süredir oynuyormuş gibi bir hali vardı. birkaç tane uzun pas hatası dışında iyi maç çıkardı.
64. dakika : ismail hoca 5 kişiyle savunma yapan rakibe karşı sistem değişikliğine gitti. ismail yüksek ve cengiz oyundan çıkarken irfan can ve batshuayi oyuna girdi.
irfan can kahveci : (8) galibiyeti getiren golü attı. oyuna girer girmez yaptığı kafa vuruşu da kalecide kaldı. cengiz ile girdikleri rekabet fenerbahçe'ye yarayacak gibi.
michy batshuayi (6) oyuna girer girmez sert bir faul yaparak sarı kart gördü. istekliydi, rakip defansı zorladı. king'in güzel ortasında ise topu kalecinin üstüne vurdu.
79. dakika : tadic yerine king oyuna girdi.
joshua king : (7) gaziantep savunmasının dengesini baya bozdu. szymanski'nin önüne çok güzel bıraktığı bir top vardı. szymanski topu auta attı. batshuayi'ye verdiği al da at pasını da kaleci kurtardı. bir pozisyonda da topa vuracakken, araya fred girdi. kısa sürede hanesine iki asist bir gol yazdırabilirdi. sonradan oyuna girdiği maçlarda çok etkili oluyor.
sonsöz : maç sonunda tribünlerle futbolcuların sevinci, şampiyonluk habercisiydi. en zor deplasmanlardan birinden acı çeke çeke 3 puanla döndük.
şimdi koltuklarımıza kurulacağız yarın galatasaray'ın kayserispor maçını izleyeceğiz. puan farkı 1 maç fazlasıyla 5 puan.
tahmin : haftaya evimizde samsunspor ile oynayacağız. ilk maçta deplasmanda 2-0 kazanmıştık. şimdi o zamana göre daha iyi durumdalar. ama bizi zorlayacak kapasitede değiller. bu maçla ara verdiğimiz bol gollü galibiyetlere geri döneriz. bu arada hafta içi kupa mesaisi de başlıyor. evimizde adanaspor ile oynayacağız. tamamen yedek kadroyla turu geçeriz.
gaziantep fk : çok kontrollü oynuyorlar. sahada ne yaptığını bilen sistem takımı görüntüsü veriyorlar. sumidica gibi iyi bir hocaları ve bu lig için iyi bir kadroları var. ayrıca santraforlarını çok beğendim. denis draguş dzeko'ya yedek olarak düşünülebilir.
düşme tehlikesi yaşamayacaklardır. özellikle büyük takımlara çok zorluk çıkarırlar.
gaziantep fk maçları; ( 2-1, 1-0 (d) ) 2 maç 6 puan.
kaan numanoğlu : iyi maç yönetti. oyuncularla iletişimi iyiydi. var'la iletişimi de iyiydi.
tadic ofsayt olduğu için iptal edilen gol çok can sıkıcı. neredeyse burun farkıyla ofsaytta kalmış.
yarı otomatik var sistemi bile ilk kez bize girdi. bu sistem başlamamış olsa bu pozisyon çok tartışılırdı.
fenerbahçe'nin kazandığı penaltı basit bir penaltıydı. ama penaltıydı.
attığımız golde de ofsayt yoktu. batshuayi kalecinin önünü kapatıyordu ama sağ çizgideki oyuncu ofsaytı bozuyordu.
birde twitter'da falan tadic yumruk attı muhabbeti dönüyor. bunu düşünenlere de artık allah akıl fikir versin diyorum.
maç sonucu : gaziantep fk 0 fenerbahçe 1 ( irfan can kahveci )
16.01.2024 · 49. sıra
ikaku
15.01.2024 00:11 ~ 00:13