Sık geçen başlıklar

14 mart 2021 polisin küfür başlangıcı suçlaması 2

ekşi'de gör
izledikçe öfkelendiren...

daha "o bayıldığın devletin resmi dilinin kurallarına" vakıf değilsin sen.
neymiş? "sitemkar etmeyeceksin". okursun belki, doğrusu şu: "sitem etmeyeceksin."

neyi savunuyorsun? çocuk "2 aylık maaşım" diyor... asgari ücrete bütün bir ayını satıyor. sen, sana "güç/yetki" veren bir mesleğe bir biçimde kendini konumlandırdın diye ne sanıyorsun ki kendini?

devlet denilen şey "vatandaş" içindir: vatandaşının iyiliği, esenliği içindir. kural bellidir: tutanağını tutarsın, itiraz haklarını aktarırsın. bitti, gitti.

"böyle devletin vatandaşı olanın da" diyecek belki, kaç kuruşluk aklın ve bilginle speküle ediyorsun ki?

(bkz: insanı yaşat ki devlet yaşasın)
tamam bütün primler, torpiller, rütbe terfileri senin olsun allah'ın kamera şovmeni. milletvekilinin oğlu olsa önünde el pençe divan durursunuz, telsizinizin anteni anca garibana kalkıyor tabii.