izledikçe öfkelendiren...
daha "o bayıldığın devletin resmi dilinin kurallarına" vakıf değilsin sen.
neymiş? "sitemkar etmeyeceksin". okursun belki, doğrusu şu: "sitem etmeyeceksin."
neyi savunuyorsun? çocuk "2 aylık maaşım" diyor... asgari ücrete bütün bir ayını satıyor. sen, sana "güç/yetki" veren bir mesleğe bir biçimde kendini konumlandırdın diye ne sanıyorsun ki kendini?
devlet denilen şey "vatandaş" içindir: vatandaşının iyiliği, esenliği içindir. kural bellidir: tutanağını tutarsın, itiraz haklarını aktarırsın. bitti, gitti.
"böyle devletin vatandaşı olanın da" diyecek belki, kaç kuruşluk aklın ve bilginle speküle ediyorsun ki?
(bkz: insanı yaşat ki devlet yaşasın)
17.03.2021 · 31. sıra
iyisaatteolsunlar
16.03.2021 00:04 ~ 00:09