Sık geçen başlıklar

14 mart 2018 beşiktaş bayern münih maçı 3

ekşi'de gör
artık formalite maçı olmuş bir müsabakayı oldukça keyifli bir maça dönüştüren bjk taraftarına teşekkürlerimi sunuyorum.
fikret orman gerçekten büyük başkan.
adam 8'i bile taksite bölmüş.
llk maçta ağzımızı yüzümüzü siken coman ve robben yok.
normal süre 5-0 biter. uzatma devrelerinin ilk dakikalarında penaltı+kırmızı kart combosuyla 5-1 olur. ilk uzatma devresinin sonunda bir tane, ikincinin başında da bir tane kitleriz. skor 7-1'e gelir. 120+'da bayern korner kazanır. kaleci dahil cümbür cemaat bizim kale çevresindelerken (deniz tarafı) topu kazaniriz, orta saha civarından boş kaleye bi tane daha sıkıştırırız, 8-1 biter....
manyak gibi ıslıklamaktan, bagirmaktan ve hayal kurmaktan başka yapacak bir şeyimiz yok. madem hayal kuruyoruz, en efsanesinden kuralım anasını satayım...