Sık geçen başlıklar

14 eylül 2021 barcelona bayern münih maçı 2

ekşi'de gör
yok değişim sürecindeymiş barcelona, yok ortalaması 19’muş. beyler; 30 yaş üstüyseniz eğer barcelona’nın zaten bu olduğunu bilirsiniz. barcelona bizim türk takımlarına içerde 2-3 atan, burada ise yenebildiğimiz, ortalama üstü bir avrupa takımıydı. tarihi boyunca hiçbir zaman bırakın real madrid’e rakip olmayı, manchester united, liverpool milan ya da bayern kadar büyük olmadı olamadı…barcelona messi’den önce ajax kadar bile cl kupası olmayan, tek cl’sini de taa 90’larda kazanmış bir takımdı. yaşınız küçükse siz barcelona’yı avrupa’nın devlerinden zannedebilirsiniz, ama değildi beyler, rakamlar yalan söylemez. casillas’ın dediği gibi barcelona modadır geçer ve moda geçti…
olay messi ve harika bir jenerasyon yakalayan şanslı bir avrupa takımının hikayesiydi, haliyle bitti…
32 yaşındayım, şimdiye kadar yüzlerce maç izlemişimdir. hayatımda bu kadar kafa siken bir spiker ve yorumcu ikilisine denk gelmemiştim. emre sürekli aynı ses tonuyla, ara vermeden konuşuyor. bi sus nolur sus.