Sık geçen başlıklar

14 ekim 2017 galatasaray'ın ofsayttan attığı gol 1

ekşi'de gör
bir beşiktaşlı olarak diyebilirim ki evet ofsayttır ama bunu görmek için (30 cm) şahin gibi göz gerekir. ayrıca golü atan futbolcu 30 cm geride olsa dahi yine o golü atabilir. yani gs kimsenin hakkını yememiştir.