orta kuşağın hayatını siktiler, gençleri zaten iyice manyağa çevirdiler ve sıra şimdi çocuklara geldi.
küçücük yavruları bir kaç haftada oyuncağa çevirdiler.
milli eğitim'de bir tane evet bir tane insanoğlu yok mu ulan bu çocukların iyiliğini düşünen? taklacı ziya'yı zaten unutun, onun işi özel okulları koruma ve geliştirme. yardımcılarını da unutun çünkü onların da özel okulları var.
yani kısacası, ülkedeki eğitim öğretimi özel okulların kucağında hoplata hoplata bitirdiler. bravo rte bravo ziya..
(bkz: aç kapa artema)
16.12.2020 · 33. sıra
bugraa
15.12.2020 00:01