ciddi ciddi efes'ten larkin'i çıkarın o zaman noluyor diye yazan var. kafaya bak amk :) adamların parasını verip aldığı oyuncuyu niye çıkarıyorsun lan? fener'de olsa obradovic larkin'i müthiş oynatıyor der.
bir de hakemlere laf atan olmuş. efes daha 2 gün önce yabancı hakemlerle sahanızda koydu hatırlatalım.
efesli değiliz. ergin'liyiz.
15.12.2019 · 23. sıra
pathologic
14.12.2019 19:34 ~ 19:34