anlayışsız bir şoför ama daha da anlayışsız bir yazar içeren rezalet(imsi).
otobüste kartınız okumadı diye, otobüse bedava binemezsiniz elbette. şoförün insiyatifindedir. birinin fotoğrafını izinsiz çekemezsiniz. işe geç kalacağıma, rezillik yaşamayı tercih ederim diyorsanız da bir şey diyemiyorum.
şu leş gibi gündemde, sizin ego tatmininiz inanın umrumuzda değil.
15.02.2023 · 42. sıra
betada don bebegim yok diye uye oldum
14.02.2023 15:15