isveç'in köy takıma yenilmiş adam, muhtemelen de eleyemeyecek, gelmiş kiev lyon sayıklıyor la ahahaha şaka gibi.
östersöster diye bi takımdan küsküyü yediğin akşam kiev lyon sayıklıyorsan bu kafaya nasıl eriştiğini merak ettim.
önce şu köy takımını eleyip kiev'le lyon'la oynayacak seviyeye gel de ondan sonra konuşalım.
bi de madde alımını azalt.
15.07.2017 · 6. sıra
mazut
14.07.2017 00:11