Sık geçen başlıklar

13 temmuz 2017 östersunds fk galatasaray maçı 2

ekşi'de gör
isveç'in köy takıma yenilmiş adam, muhtemelen de eleyemeyecek, gelmiş kiev lyon sayıklıyor la ahahaha şaka gibi.

östersöster diye bi takımdan küsküyü yediğin akşam kiev lyon sayıklıyorsan bu kafaya nasıl eriştiğini merak ettim.

önce şu köy takımını eleyip kiev'le lyon'la oynayacak seviyeye gel de ondan sonra konuşalım.

bi de madde alımını azalt.
galatasaraylılar üzülmesin hemen fifa'yı açıp intikamınızı alıcam. tek sorun rakip takım oyunda yok. köy paketini indiriyorum şuan