dünya üzerinde böyle pozisyonlarda bugüne kadar sadece galatasaraylı oyunculara kırmızı kart verildiği için bu defa neden verilmedi diye ağlıyorlar haklı olarak.
sarı kart bile eyyamdır şu pozisyona.
galatasaray'ın doğranmasına alışmış organize kötülerin doğranmadığı bir maç olunca kudurmasıdır.
pozisyonun aynısı uefa'nın seminerde hakemlere örnek gösterdiği pozisyon
şikeyle şaibeyle şampiyon olmaya alışmış algıcı adamlara bakmayın.
15.03.2021 · 36. sıra
bananazura
14.03.2021 00:00 ~ 01:42