Sık geçen başlıklar

13 mart 2021 galatasaray'a verilmeyen kırmızı kart 2

ekşi'de gör
dünya üzerinde böyle pozisyonlarda bugüne kadar sadece galatasaraylı oyunculara kırmızı kart verildiği için bu defa neden verilmedi diye ağlıyorlar haklı olarak.
sarı kart bile eyyamdır şu pozisyona.
galatasaray'ın doğranmasına alışmış organize kötülerin doğranmadığı bir maç olunca kudurmasıdır.

pozisyonun aynısı uefa'nın seminerde hakemlere örnek gösterdiği pozisyon
şikeyle şaibeyle şampiyon olmaya alışmış algıcı adamlara bakmayın.
ben bir beşiktaş taraftarı olarak kırmızı olamayacağı görüşündeyim. görüntüyü durdurup ss alınca tabanla bileğe basma var gibi görünüyor ama taylan antalyalı tabanı ile rakibe temas etmeden ayağını hemen geri çekiyor. sarı kartı da müdahale şeklinden yedi bence. son adam diyen ise kör değil yalancıdır.

edit: aynı takıma gönül verdiğim amma salak adam varmış gerçekten mesajlar beni şaşırttı. ülke ne hale gelmiş?! objektif olduğum için enayi diyen beşiktaşlıları ve bu kadar önemsiz bir konuda tarafsız bir yorum yazdığım için beni çok erdemli ilan eden galatasaraylıları görüp şaşırıyorum. arkadaşlar objektiflik sadece bizde büyük bir erdem veya enayilik olarak görüldüğü için ülkemiz şuanda bu hallerde, tarafsızlık normal bir insan özelliğidir bence; ne enayiliktir ne de insanı melek seviyesine çıkartır.