13 kasim 2021 cumartesi günü cagri merkezini arayarak iphone 12 64 gb kirmizi urunu icin bursa ilinde stok sordum. bana bursa zafer plaza avm icindeki teknosa'da 2 adet olduğu bilgisi verildi ve ben de 60km yol gidip magazaya ulaştım.
mağazada reyonda gorevli arkadasa stok durumu sordum. ıceri gitti, geldi ve dedi ki “kirmizi, mavi ve siyah ucunden de 1'er adet var an itibariyle”. ben de stant da duran mavi daha hos gözüktüğü icin kararımı mavi olarak değiştirdim ve maviyi satın almak istediğimi söyledim.
arkadas gitti kapalı kutu iphone 12 64 gb mavı urununu getirdi. bana “cam filmi koruma, kilif ve adaptör ister misiniz ?” diye sordu. ben de hiç birini istemediğimi, sadece urunu satın almak istediğimi ilettim. buraya kadar hiç bir sorun yok.
beraber kasaya doğru yürürken baska bir arkadaşına isi devretti. ve devrederken arkadaşına dediki “beyefendi kilif v.s. istemiyor”. bu isi devralan arkadas ise ona mırıldanarak “e nasıl olacak ki öyle niye boyle yapıyorsunuz” tadında bir seyler söyledi ve ardindan bana dönerek “buyrun kasaya gidelim” dedi.
kasaya gittiğimizde isler bir anda değişti. adamın elinde mavi renk sıfır, kutuda duran iphone 12 var ancak bana “bu urun satilmis ama beyefendi. stoklarımızdan düşmüş az önce” dedi. ben de “benim icin farketmez, arkadasınız siyah ve kirimizi da oldugunu söylemişti. onlar da olur” dedim.
bunun uzerine isler iyice ilginçleşti ve bu sefer bu arkadas “onlar da satilmis ne yazik ki” dedi. ben de “30 sn icinde 3 iphone 12 mi sattınız ?“ dedim. ardından sinirlenerek derhal mudurunu cagirmasi gerektiğini, bu kepazelige izin vermeyeceğimi, bana kilif, cam koruma ve adaptör satamadiklari icin “urun yok” diye yalan söylediklerini söyledim.
mudur denilen arkadas (beyaz gömlekli) geldi ve bu durumun aynen doğru oldugunu, hiç bir şey yapamayacaklarını iletti. ardından cagri merkezinizi tekrar aradım. bana tekrar “1 adet mavi ve 2 adet kirmizi stoklarda var” bilgisini verdiler. sonra mağazadaki üstünde “müşteri hizmetleri” yazan desk'e gittim. o arkadas durumdan hiç haberdar degildi ve bana “ben de 1 adet mavi goruyorum suan stoklarımızda var bu urun” dedi.
bunun uzerine muduru tekrar cagirttim. ayni anda da telefon ile müşteri hizmetlerinizle konuşuyordum. mudur “acil toplantıdayım” diyerek önce gelmeyi reddetti. ben israrci olunca pasa pasa geldi. ve bana “abi ben sen kirmizi istiyorsun sandim, mavi var tabi elimizde” diyerek kasadaki bir çekmeceden bana az önce sistemden bakıp “stok yok” dedikleri mavi urunun faturasını keserek teslimatını yaptı. halbuki kirmizi konusundan ne bu mudur arkadaşın ne de isi devir alan arkadaşın hiç ama hiç haberi yoktu. sadece stant gorevlisi arkadas ile biz bu konuyu konustuk ve en son mavi diye karar kildik ve gidip urunu depodan getirdi. calisanlari alenen beni dolandırıp kandırmaya calistilar. bu suctur. stokta olan bir urunu stokta yok demek stokculuktur.
ben hayatımda boyle bir kepazelik görmedim. hayatımda ilk kez bir urunu zorla satın aldım. 10 dakika sürmesi gereken islememim tam 45 dakika surdu ve bu esnada esim ve 2 aylık bebeğim otoparkta beni beklemek zorunda kaldılar. bu sozde cakallik yapan herifler yuzunden hayatimda ilk kez "begenmiyorsan bir daha alisveris yapmazsin olur biter" prensipimi cigneyip magazada olay cikarmak ve saga sola bagirip cagirmak zorunda kaldim. beni bu duruma dusuren bu sozde teknoloji sirketine de, bu ulkede bunu yapmaya cesaret edebilenlere de, ettirenlere de yaziklar olsun.
bir tane telefon alirken bile sinir stresten oluyoruz. siktir olup gidiyorum yakinda, hoscakalin.
edit: eşin ve çocuğunla niye gittin diyenler olmuş. niye gitmeyeyim abi cepheye mi gidiyorum? hava güzeldi dönüşte yemek yeriz, o bölgedeki dostlarımıza uğrarız dedik ahaha. adam buna takılmış. çok ilginç kafalar var.
edit2: ben arabada eşimi ve çocuğumu beklettiğim için sosyal hizmetlerin benden çocuğumu alması lazımmış. aşağıya biri öyle yazmış. vayyy anam vayy. kafalara bakar mısın? adam problem olarak bunu görmüş. sonra küfürlü konuşunca kızıyorsunuz. bu olay bile ülkenin durumunu özetler nitelikte. aklı yok, fikri var. ben bu kadar sebep/sonuç ilişkisi kuramayan, zeka geriliğinde bu denli zirveye oynayan bir toplumla daha karşılaşabileceğimi sanmıyorum.
edit3: onlarca destek mesajı aldım. çok teşekkür ederim.
edit4: binlerce çalışanı olan bir firmaya, bir kılıf için top tüfek savaş ilan etmişim bu metni buraya yazarak. bakalım başka neler duyacağız cahiller ordusundan.
15.11.2021 · 11. sıra
404 osman abi cay getir
14.11.2021 11:35 ~ 16:25