bence taksiciler bizden vergi alsın.
hatta kdv %30 lara çıkarılsın %10 direkt taksi sahiplerine aktarılsın. hatta ve hatta kanun çıkarsınlar plaka sahipleri istediğini istediği yerde yatırıp s*kebilsin.
14.12.2023 · 33. sıra
koktenbilimci
13.12.2023 16:23 ~ 19:35