Sık geçen başlıklar

13 aralık 2022 olimpiakos fenerbahçe beko maçı 1

ekşi'de gör
hala oynayan oyunculara bu niye oynuyor yok carsen bu kadar sure mi alırmış diye laf çakanlar var gerizekalı misiniz oğlum siz ya? bjelicayi saymıyorum o zaten hiç yoktu. pierre, wilbekin ve motley ana rotasyondaki 8 oyuncudan üçü yok zaten kim oynasın amına koyim lebron'u mu kiralayalim bir aylığına? twitter'da "dört oyuncu olmayınca böyle olur işte transfer olmazsa" falan deniyor lan basketbol beş kişiyle oynanıyor zaten futbolda bile ilk11'den dört oyuncu gitse tepetaklak olursun dalga mı geçiyorsunuz siz? eleştirin zaten bugünkü görüntüyü eleştirmeyen, içine sindiren, kabul edenin fenerbahçeliliğinden şüphe duyarım da gerizekalı taklidi yapmayın. bugün kazanmamızın tek yolu olympiacos'un kötü oynamasıydı adamlar da geçen maç bıraktıkları yerden müthiş formla gidiyorlar her attıkları giriyor iki maçtır ne bekliyorsunuz?