ben hep fatih terim'e kizardim gencleri oynatmiyor hepsini harciyor diye. bir yerden sonra gencler de kendilerine haksizlik yapildigini dusunmus olacak ki 18 yasina gelmeden ayrilmaya basladilar altyapidan. ben yine tabi fatih terim'e sektirdim buna sebep oldugu icin. gel zaman git zaman benim hep messi olacagini hayal ettigim, fatih terim'in yol verdigi bu genclerin hicbirinden bir sikim olmadi. gittikleri yerlerde yedek oyuncu bile olamadılar. simdi diyorum ki demek ki adamin harbiden de bir bildigi varmis amk. ben bildiğin bir bok bilmeden, etmeden sallamisim arkasindan.
velhasil konuya donersek bu muharrem ince'ye de zamanında kim siktir çekip, dışladıysa ona da helal olsun. 1 ay oncesine kadar bunu yapanlara da ağır sovuyordum ama simdi goruyorum ki bu adamlar da biliyormus kimin ne mal oldugunu. aday gösterildiği gün demirtaş'a koşan, eşini demirtaş'ın eşiyle buluşmaya gönderen adam bugün akp ağzıyla 7li masa diye dolanıyor, 5 sene öncesini hatırlamayan yeni yetmeleri twerk yaparak ikna etmeye çalışıyor. güler misin ağlar mısın...
buradan fatih terim ve chp yonetimine saygilar selamlar gonderiyorum. siz benim arkanizdan atip tuttuguma bakmayin, bildiginiz yoldan devam.
14.04.2023 · 7. sıra
zelsuk
13.04.2023 00:06 ~ 09:03