sözlükte ne çok ergen yunan sevicisi varmış lan yeni farkettim. 1996'da yunan jetleri tarafından egede düşürülen jetimizdeki şehit yüzbaşı nail erdoğan'ı bilmeyen ergenler bana küfür ediyor. ulan orospu çocuğu o şehidin naaşı 22 senedir bulunamadı senin haberin var mı ? yunanistan'ın 2 aydır izmire geliriz işgal ederiz laflarını bile unutacak kadar balık beyinlilerle aynı ülkede yaşıyoruz. nedir bu yunan seviciliği lan açın bir izmir'de ne yaptıklarına kıbrıs'ta kaç türkü katlettiklerine bakın. ırkçı biri değilim ama zorla ırkçı yapacaksınız adamı
(bkz: hadi inşallah)
edit: bazı yazar arkadaşlar ''senden önce yunan seviciliği mi yapılmışta sen prim kasıyorsun'' diye mesaj atıyorlar. bu girdiyi bakınız verdiğimde anne avrat küfür eden bir ergene ithafen sonradan girdim. ss isteyen özelden yazsın. şikayet yollarını araştırıyorum zaten şu girdiden sadece ''prim yapıyor'' diyen arkadaşlar tekrar tekrar okusunlar lütfen.
13.04.2018 · 8. sıra
erdlbbr
12.04.2018 13:38 ~ 16:35