Sık geçen başlıklar

12 haziran 2021 sedat peker tweet'leri 1

ekşi'de gör
edit: yeni tweet'ler geldikçe eklenecektir.

edit1: sanıyorum ki son günlerde birilerinin halkı dolandırması ve devletten birilerinin bu paralardan pay sahibi olarak halkın malına çökmesi ile ilgili iddialar ortaya atarak bu kesimlerin tepki göstermesini bekliyor. hakkınızı siz arayacaksınız ben sadece gösteriyorum hepsi sizin paralarınız ile zengin oldu diyor. ancak bu kesimlerden hala ses yok. onlarla savaşma yolu olarak böyle bir yöntem seçmesi mantıklı. intikamımı halk alacak diyor. ama unuttuğu şey türk halkı artık hiçbir konuda ses çıkarmıyor.

"1-sayın @ismailsaymaz bey, bir televizyon programınızda arnavutluk’ta bir gün bile sedat peker kalamadı demişsiniz. şimdi bu beni çok üzdü. ben resmi olarak kosova’da görünürken, tüm polisler, herkes beni kosova’da ararken, ben arnavutluk’ta kalıyordum.

2-@ismailsaymaz bey,benimle ilgili her şeyi söyleyebilirsin, ancak profesyonelliğim konusunda küçültücü bir örneği asla kabul etmem.belki kafan karışmıştır.resmi olarak kosova’da görünüp kendisi nasıl arnavutluk’ta olabilir diye.sır burada.ben magıc turk’üm,yani sihirli türk’üm."

https://twitter.com/…tatus/1403628411877220354?s=20

"1-lan pambıkören, senin oyak’a total’i fahiş fiyatla nasıl sattığını işledikten sonra milangaz dosyasına geçeceğiz.

2-pambıkören, baban meteliğe kurşun atarken milangaz’ın gerçek sahibi şevki kurtkaya’nın ona yardım edip ilk dükkanı nasıl açtığınızdan başlayıp, sonraki süreçte devletten ve mafyadan yardım alıp adamın milangaz da dahil birçok mallarına nasıl çöktüğünüzü de anlatacağım.

3- lan pambıkören kendi yalınızı yakıp, içindeki fahiş fiyatla sigortalattığınız tabloların parasını alıp, sonra sözde yanan tabloları nereye gönderdiğinizi de anlatacağım. sizi deli edeceğim.

4- pambıkören, babanın meşhur bir lafı vardı ya senetle verseler tüm istanbul’u satın alırım sözünü eskilerin hepsi bilir. çünkü baban kimseye parasını ödemezdi. hem mafya hem devlet bağlantılarıyla mallara çökerdi.

5-seninle işim bittiğinde tüm mallarını kaybedeceksin. yönetim değiştiğinde de kesin cezaevine gideceksin.

6- pambıkören, demirören medyadaki çakma gazetecilerini ve çakma tartışmacılarını da aynı akıbet bekliyor. hepiniz göreceksiniz. hepinizi deli edeceğim.

7- milangaz dosyasının tamamı bende. okumaya başladım. yüzde altmışına nasıl çöktüğünüzün evrakı da bende. göreceksiniz.

8- mehmetçiğin paraları olan oyak’a total’i fahiş fiyatla sattığınızda yeni yönetimdeki hangi üyenin bu yasadışı, bunu imzalamam dediğini dahi biliyorum. her şey çok eğlenceli olacak."

https://twitter.com/…tatus/1403647456701788160?s=20

"1-kırk yaşın altındaki kardeşlerim, ben kurtarıcı değilim. zaten kurtarıcı diye bir şey yoktur. ben sizle anlaşma yapmış olan kırk yaş üstü birisiyim. siz bana intikamımı almamda yardımcı olacaksınız, ben de size kurtarıcıya ihtiyaç olmadığını kanıtlayacağım.

2-kırk yaşın altındaki kardeşlerim, kurtarıcı olmak doğru soruyu sorabilmektir. doğru soruyu sorabilirsen ve sorunun cevabını almak için ısrarcı olursan, toplum kurtulmuş olur.

3-kırk yaşından küçük kardeşlerim, çiftlikbankın kurucusu olan mehmet aydın isimli şahıs bolivya’da falan değil, belarus’ta. belarus’tan trafik kazası yapmış bir şahsı ınterpol kararıyla alıp türkiye’ye getiren yüce devletimiz, bu şahsı acaba neden getirmiyor?

4-kırk yaşından küçük kardeşlerim, belarus’tan bu şahsı getirmeyen devletimizin içinde görevli olan bazı insanların bu paradan pay aldığı ortadadır. bu şahsın yanına belarus’a gidip onu ziyaret eden kişiler, aracı olan kişiler bellidir.

5- ben örnek alınacak kişi değilim. kurtarıcı değilim. bazılarından kendi intikamımı alabilmek için size doğru soru sormayı ve onu takip etmeyi öğretecek kişiyim."

https://twitter.com/…tatus/1403662966608719884?s=20

"40 yaşından genç kardeşlerim(40 yaşından büyükler misafir)güvenli bir ortam henüz oluşturamadım.bu yüzden videoyu yayınlayamayacağım.ancak hemen bozulmayın.aperitiften daha güçlü ara sıcaklar mutlaka yayınlayıp bunları deli edeceğim(yayın instagram / twitter hesaplarımdan olacak)"

https://twitter.com/…tatus/1403757995914412042?s=20

"1-bazı insan müsveddesi çifte dilimlenmiş kaşarlar, benim için anlaşma yaptı diyorlar. şükürler olsun biz kahpe kursağında büyümedik. bu sözleri söyleyenler cahilliğinden söylüyorsa sözüm yok. ancak kahpeliğine söylüyorlarsa, onlar kesin kahpe kursağında büyümüşlerdir.

2-yarın yayınlayacağımı söylediğim ana yemek öncesi ara sıcağımı gördüklerinde benim onlar gibi olmadığımı anlayacaklar.

3-ben bu yola çıktığımda aracı olarak beni arayanlara, merkez bankasının anahtarını verseler de vazgeçmem demiştim. ben eminim ki bunları söyleyen kahpelere 1 milyon dolar verseler, bunlar onurlarını, şereflerini, namuslarını da satarlar.

4-ben size anlatılan sedat peker değilim. sizin tanıdığınız sedat peker başkası. ben başka bir adamım. siz avcıların anlattığı hikayeye inanmayı tercih ettiniz. ilk defa hikayenin gerçeğini aslandan dinlemektesiniz.

5-beni kurban etmek istediler. daha önce söylediğim gibi, kurban öküzden olur, koyundan olur, deveden olur. aslandan kurban olmaz. biz aslanız aslan."

https://twitter.com/…tatus/1403788721409904640?s=20