yani tam da 12 ekim 2021 günü raydan çıktı öyle mi? bundan önce hep 4-5-6-7-8'ler hep raydaydı yani?
dolar 2 tl iken bile tl'nin 2 katı değerdeydi. bu bile bir zamanlar kabul edilebilir bir şey değildi. şimdi ise tüm sıtmalara razı geliyoruz. ne kadar yükselirse yükselsin. yakında 9 olduğu günler de sıtma olacak.
edit: tamam lan tamam paradan 6 sıfır atıldı. 2 milyon katıydı tamam. sonuçta eskiden kötüydü, şimdi çok çok daha kötü.
13.10.2021 · 19. sıra
masajiniz var yesili
12.10.2021 09:39 ~ 12:03