Sık geçen başlıklar

12 ekim 2021 dolar kurunun raydan çıkması 1

ekşi'de gör
yani tam da 12 ekim 2021 günü raydan çıktı öyle mi? bundan önce hep 4-5-6-7-8'ler hep raydaydı yani?

dolar 2 tl iken bile tl'nin 2 katı değerdeydi. bu bile bir zamanlar kabul edilebilir bir şey değildi. şimdi ise tüm sıtmalara razı geliyoruz. ne kadar yükselirse yükselsin. yakında 9 olduğu günler de sıtma olacak.

edit: tamam lan tamam paradan 6 sıfır atıldı. 2 milyon katıydı tamam. sonuçta eskiden kötüydü, şimdi çok çok daha kötü.