Sık geçen başlıklar

12 ağustos 2020 b. albayrak'ın dolar kuru yorumu 2

ekşi'de gör
ahmet hakan soruya başlarken "ben ekonomiden anlamam" diye başlıyor ya.

berat albayrak cevap olarak "sorun değil, ben de anlamıyorum" dese, çok samimi bir ortam olabilirdi.
şaka gibi yorumdur. "maaşınızı dolarla mı alıyorsunuz, dolar borcunuz mu var" sığlığına mı kızayım yoksa sanki normal seviyelerden bahsediyormuş gibi "2 sene önce de bu seviyelerdeydik" demesine mi kızayım bilemedim.

şurada: https://streamable.com/jtzx5o

bu adam şu an 80 milyonluk bir ülkenin ekonomisinin başında. vah benim memleketim vah.

ek: ikinci part geldi. artık mercedes-bmw'ye binmek, yurt dışına çıkıp gezmek yok diyor.

https://streamable.com/a61qmu

bu açıklama artık "biz ekonomiyi yönetmeyi beceremedik, üretmedik, parayı betona gömdük" demektir. fırındaki ekmeğin fiyatı bile dolara endeksli hale gelmiş bu ülkede. bırak mercedes'i, clio bile 200 bin tl olmuş. yani 90 aylık asgari ücret. başkasının 1 yıl çalışıp aldığı arabayı kendi vatandaşının 15 yıl çalışıp almasından hiçbir rahatsızlık duymuyorlar. gençlerin dünyayı gezememesinden, kendilerini geliştirememesinden, gittikçe pahalılaşan yeni teknolojiye erişememesinden en küçük rahatsızlıkları yok. çoğu genç ülkeden kaçıp gitmenin planlarını yapıyor. tünelin sonunda hiç ışık yok.