bu sene battaniye kahve ve köpeğini alıp seyretmek modaymış
hemen gidip üçünden de aldım eve geldim bekliyorum.
ay 3 buçuk am de batıyomuş ozaman net seyredilebiliyomuş. o vakte kadar köpek bana alışırsa iyi olur...
14.08.2019 · 6. sıra
espido
13.08.2019 00:01