Sık geçen başlıklar

110 bin suriyeli'ye vatandaşlık verdik 2

ekşi'de gör
adam resmen o koltuktan hiç kalkmamak için seçmen ithal ediyor görüyorsunuz değil mi

bir kelime daha yazsak içeri atarlar ama çok üzülüyorum. vatanımın parçalanışını çaresizce izliyorum. düşünsenize, adam vatandaş, güya türk. 10 kasım ne bilmez 29 ekim ne duymamış, bu ülke nasıl kurulmuş anlamaz, bu manzaraya yol açanlara bir gram saygı duymuyorum. nedeni ne olursa olsun misal son seçimde 26 m kişi buna oy vermiş. bir tanesine saygı duymuyorum.
"bunda kimin payı varsa 110 bin kere allah belasını versin" şeklinde tepki verilecek olan beyan.