tff muslera cezasını sivas'da değil de 4 eksikli karagümrük maçında çeksin diye gittiler 48 saatliğine ligi ertelediler, onda da 1. ligde fikstürü kaydırırken süper ligde erteleme yaptılar. döndü dolaştı galatasaray 4 eksikle maça çıktı yedek kulübesi de yaş ortalaması 17 idi. ibnelik yapan ibnelik bulur.
Sık geçen başlıklar
11 ocak 2024 sivasspor galatasaray maçı 2
ekşi'de görokan buruk çıkmış rakip 5li defans oynuyor diye ağlıyor. sana ne elalemin takımından. isterse 11li defans oynar.
sen de taktik kur o zaman ona göre. şutlarla mı geçersin serbest vuruş mu kazanırsın, dribling mi attırırsın sana kalmış. bu senin görevin.
senin işin rakip otobüs çekti, tank getirdi, uçak indirdi demek değil. her türlü rakibe göre taktik anlayış geliştirmen.
elinde çoğu insana göre son 10 yılın en iyi kadrosu varken sen çıkıp şu penaltı verilmedi bu sarı kart atlandı diye ağlıyorsun.
bak fenerbahçe tatava yapmadan attı 7 tane geçti. okuduğum kadarıyla onların da verilmeyen bir penaltısı varken hem de.
33 yaşındayım 20 yıldır aklım yeterek maç izledim. daha hakemin üstüne atladığı için karar değiştiğini görmedim. vermediyse vermedi. git başka pozisyona gir o golü at.
bayern elimizden kaçtı, manchester kolumuzdan uçtu diye hayal kurup sivas'ta oturursun işte aşağı. bayerni elinden kaçıran takımsan sivas'a en az 5 atıp gideceksin.
bol ağlamalar renktaşlarıma
sen de taktik kur o zaman ona göre. şutlarla mı geçersin serbest vuruş mu kazanırsın, dribling mi attırırsın sana kalmış. bu senin görevin.
senin işin rakip otobüs çekti, tank getirdi, uçak indirdi demek değil. her türlü rakibe göre taktik anlayış geliştirmen.
elinde çoğu insana göre son 10 yılın en iyi kadrosu varken sen çıkıp şu penaltı verilmedi bu sarı kart atlandı diye ağlıyorsun.
bak fenerbahçe tatava yapmadan attı 7 tane geçti. okuduğum kadarıyla onların da verilmeyen bir penaltısı varken hem de.
33 yaşındayım 20 yıldır aklım yeterek maç izledim. daha hakemin üstüne atladığı için karar değiştiğini görmedim. vermediyse vermedi. git başka pozisyona gir o golü at.
bayern elimizden kaçtı, manchester kolumuzdan uçtu diye hayal kurup sivas'ta oturursun işte aşağı. bayerni elinden kaçıran takımsan sivas'a en az 5 atıp gideceksin.
bol ağlamalar renktaşlarıma