he amk bi götümüzü köpekbalığı kemirmediği eksik zaten. sanırsın florida'dayız...
görüntülenmesi değil, sadece 3 metre ötede görüntülenmesi gayet de haber değeri olan hayvanlardır.
o mesafede 3-5 yaşında çocuklar yürüyor lan.
edit: kum köpekbalığı imiş kendileri. ve insana saldırmazmış. doğrudur da ben "billurlarımın" bir metre ötesinde köpekbalığı istemem yine de.
bakarsın kafası iyidir, canı sıkkındır.... çerez niyetine yer. balığa güven olmaz...
13.11.2021 · 31. sıra
ersen ve gakkoslar
12.11.2021 00:04 ~ 00:55