'' 20 tl bir paket sigara , 1 bardak kahve parası. bir seferlik de içmeyiverin. hayırlı bir işe vesile olsun paranız..''
milyonlarca kişinin açlık sınırının altında yaşadığı bir ülkede, üstelik yarınının belli olmadıgı pandemi sürecinde, hâlâ bir futbol kulübü için böyle düşünen insanlar olduğu sürece, bu ülkeden bir bok olmaz.
size ne yahu caner' in, gökhan' ın maaşından ? salak mısınız siz ! bu adamlar yolda sizi görseler sümük atmazlar. yardıma muhtaç olan sensin, sen. he rahatım diyorsan git 20 tl bir çocuğun cebine koy, salam al sokakta kediye, köpeğe ver. sanane burak'tan ? ne hakları var kişişel hesaplarında milyonları olan insanların senden para istemeye ?
tanım : başkasının yerine utandıran kampanya.
14.06.2020 · 50. sıra
dahstres
13.06.2020 00:04 ~ 10:58