evvela söyleyeyim baştan fenerbahçeliyim.
ozan tufan'a 8 milyon, josef'e 8 milyon veren yönetimin arkasındaki taraftarın ben amına koyum. herkese hayırlı forumlar.
12.09.2016 · 9. sıra
tom pompadil
21:58