skorunda penaltısında değilim de,
sahalarının bir kenarında ormanlık, ağaçlık mesire yeri, bir tarafında tribün olan letonya halkı gol atsa da, gol yese de mutlu amk.
biz yensek de yenilsek de gergin, huzursuz, elektrikliyiz. biri stresten ağlar, diğeri gol sevincinde kameralara o.ç diye küfreder..
13.10.2021 · 1. sıra
ankaragucume gidiyor boyle yasamak
12.10.2021 00:00