bu yaşımdan sonra fenerbahçe forması aldıracaklar bana imansızlar. bu kadar güzel oynanır mı ya. tam bir takım oldular, harika.
not: beşiktaş.
12.12.2015 · 50. sıra
dayan rusva etme beni
11.12.2015 23:27