40 dakikadır bu maçta bir şey eksik diye düşünüyorum.
erdoğan arıkan tamam
ses senkronizasyon problemi tamam
imagine sansürü tamam
alttan gelen yabancı spiker sesi tamam
acı eksiğimiz......... ömer üründül, beyler...
işte o da olsaydı tam anlamıyla bir trt yayını olacaktı. şimdi bir şeyler eksik be ömer abi.
o güzel ömer üründüller, o güzel atlara binip gittiler. yorumcunun piçine, trt'nin hiçine kaldık.
12.08.2015 · 17. sıra
zeusun oglu deyyus
11.08.2015 22:32