Sık geçen başlıklar

11 şubat 2024 fenerbahçe'ye verilen penaltı 2

ekşi'de gör
sonra diyorlar ki allah ile fenerbahçe arasında gerginlik var işimiz düzgün gitmiyor. haftalardır ceza sahası içinde icardi'ye bir tek tecavüz etmedikleri kaldı, hakemler bir kez dahi penaltı noktasını göstermedi. ancak konu fenerbahçe olunca hakemler dua ediyor bir duran top olsada penaltı çalsak diye. buradan fenerbahçe'li oyunculara sesleniyorum. her duran top hızlıca koşarak rakibe kendinizi çarptırın ve hepiniz yere düşün. hakemler direk var'a giderek muhakkak birinize penaltı verecektir. kendinizi çarptırırken rakibin dirseğine vurun kendinizi. rezil bir lig rezil bir tiyatro izliyoruz. bu penaltı galatasaray lehine verilmiş olsa ali koç şuanda ulusa sesleniş yayınlıyor olurdu.
bakın tamamen kimin şampiyon olduğu umrumda olmayan bir beşiktaşlı olarak söylüyorum rezalettir.

tadic'e verilmeyen kırmızı ve bu penaltı direkt talimattır. burada fb ya da gs kollanıyor demiyorum direkt bu iki takımın mücadelesi ligin sonuna kadar gitsin isteniyor.

utanmazlık ahlaksızlıktır bu. emek hırsızlığı resmen.