“madem hakemler bizi destekliyor, neden 10 yıldır şampiyon olamıyoruz aaaaabi “ diyen fenerbahçeli arkadaşlara gösterebileceğim onlarca maçtan sonuncusu.
desteğe rağmen olamıyorsun, çünkü loser takımsın aaaaabi.
13.02.2024 · 16. sıra
globalwarning
12.02.2024 00:15