uzaylıların bizim gibi kendini akıllı sanan, oysa olası ki galaksinin kanser hücresi olmaktan öteye gidememiş yaşam formlarını; bi' pıtık atıp moleküllerine ayıracağı o güzel günlere dair umuttur.
edit: meğer hepimiz bıkmışız ya dinine yandığımın dünyasından...
18.07.2017 · 21. sıra
feklavyeci
17.07.2017 14:20 ~ 22:02