Sık geçen başlıklar

10bin tl ve üzeri maaş alıp migros marka süt içmek 1

ekşi'de gör
migros'un sütünü geçmişte sek üretiyordu, şimdi torku üretiyor. neden yüzde 20-30-40 daha fazla ödesin.

neyse ki yeni kuşağın marka tutkusu yok.