migros'un sütünü geçmişte sek üretiyordu, şimdi torku üretiyor. neden yüzde 20-30-40 daha fazla ödesin.
neyse ki yeni kuşağın marka tutkusu yok.
16.04.2021 · 4. sıra
psikomanyakdepresif
15.04.2021 10:56