millet daha nasıl bir çoşku bekliyor anlamadım amk.üsküdar'da oturuyorum jetler vızır vızır geçiyor,ara mahallelere kadar araçlar kitlenmiş hareket edemiyor,tüm donanma boğaza gelmiş,milyon tane bayrak asılmış,hareme kadar iğne atsan yere düşmüyor,havai fişekler,dron ve ışık gösterileri,mekanlar ağzına kadar dolmuş.
daha ne olacaktı anlamıyorum.bunun bir tık ötesi yunanistan'a sefer yapmak amk.
36 yaşındayım daha şatafatlı tören görmedim.biz lisedeyken bando çalınırdı.3-5 şiir falan okunup ufak bir konser ile olay kapanırdı.
100. yıl için herkes elinden geleni yaptı bence.
31.10.2023 · 36. sıra
hhey joe
30.10.2023 03:03