sadece ben mi konuştuklarında bir anlam bütünlüğü olmayan, bazıları gerçekten saçma olan, sadece yaşına göre düzgün bir telaffuzla konuşabilen, abartılı vücut dili kullanan, kendisine atfedilmiş "bilgelik" sıfatını medyatikliğin ardına sığınarak ukalalık* boyutuna taşımış bir çocuk görüyorum?
* (burada tek tek söylediklerini yazıp irdelemiştim ama o daha bir çocuk diyerek bu kadar detaylara girmeyi uygun bulmadığımdan sildim. ama son cümlesine istinaden şunu silemedim:)
eminim okuyacağı kitaplar arasında "tek bildiğim hiç bir şey bilmediğimdir" sözüne rastlayınca çok fazla etkilenmez.
21.02.2020 · 2. sıra
over the moon
20.02.2020 00:03