Sık geçen başlıklar

10 yıllık araba almak vs sıfır egea almak 3

ekşi'de gör
yüz kere de egea, bin kere de egea...

konforsuz olsa da, teneke hissi verse de, sorunsuz olduğu herkesçe bilinen, seni a noktasından b noktasına 100.000'lerce km boyunca, her zaman ve her koşulda götürebileceğini bu ülkedeki herkese ispatlamış olan egea'yı internette ne kadar çok gömüyorlar ve aşağılıyorlar... ülkemizde interneti genellikle babasından harçlık alan çoluk-çocuklar kullanıyor sanırım?

bir de: "peki ama güvenlik?" falan demişler. lan oğlum 10 senelik arabanın kaza anında airbag'inin açılacağı bile garanti değil, ne güvenliğinden bahsediyorsun?

metal yorgunluğu, görünmeyen yerlerdeki korozyon, çürüme, plastik parçaların gevrekleşmesi, lastik parçaların elastikiyetini kaybetmesi, sıvıların bıraktığı kalıntılar, kimyasalların özelliğini yitirmesi falan onları da önemsemiyoruz herhalde? çünkü 10 senelik araç servis bakımlı olduğu için serviste aracı her sene sıfırdan yapıyorlar değil mi?

allah akıl fikir versin sizin gibi hayal dünyasında yaşayan aşağılık kompleksli şekilcilere ve özentilere...
volkswagen seven ve başka marka kolay kolay almayacak biri olsam da üstteki yazarı dinlemeyin. bütçeniz o kadarsa gidip sıfır egea alın kafanız rahat olsun. 10 yaş çok yüksek bir yaş arabalar için. sürekli masraf açacaktır.
satın aldığınız ikinci el otomobil babanızın servis bakımlı, çok temiz kullanılmış, düşük kilometreli, kazasız otomobili bile olsa bir direksiyon arızasında 12.000 tl, bir motor arızasında şanslıysanız sadece rektifiye için 10.000 tl civarında masraflar karşınıza çıkacağı için, ikinci el alıyorsanız bütçenin tamamı satın almaya ayrıldıysa ibrenin 0 km egea'ya döneceği karşılaştırma.

kamu spotu: 5 yıl garanti, hangi marka model olursa olsun iyidir. :)