yine gelmis kendisine oy verdim ama mansur baskan kadar olamadi diyen sozde muhalif kesim.
1) kendisinj cok severim ama mansur baskan, imamoglu'nun yaptigi metronun da alt yapi calismasinin da yuzde onunu yapamadi henuz. yigidi oldur hakkini ver.
2) anlayamadiginiz nokta su: tatile gitmese, restoranda yemek yese yine mobese ile servis edilir, raki-balik yapti olur.
siz sacma sapan koz verme gibi salak seylere takilmak yerine, 3 senede 30 yildir istanbul'da da ankara'da da cozulemeyen alt yapi sorununun nasil cozuldugunu anlatin herkese.
neymis koz veriyormus, siz bu kafada oldukca daha cok kaybedersiniz secim.
tanim: gayet dogal olaydir
12.07.2022 · 15. sıra
crazy tiftik
11.07.2022 00:22