bu sabah kahvaltıda yiyeceğimiz ekmeğimiz, yumurtamız, peynirimiz ve luppomuz yok ama dün gece o panikle çıkıp marketlere gidip o rezaletin bir parçası olmadım. ve evet bununla övünüyorum.
niye bu kıtlık bilinci ? biraz içe dönüp sorgulayın kendinizi, lütfen...
12.04.2020 · 44. sıra
annunakiyim
11.04.2020 10:41