şimdiye kadar hiç futbol ile alakalı entry girmedim ve bilirimki herhangi bir maç hakkında yazılmış 300 entrynin 280'i çöptür. maçıda izlediysem eğer hakkında yazılanlarıda okumam genelde. ve yine bilirimki şu sözlükte siyasi, takım, sanat vs hakkında görüşüm aynı ya da zıt olsun binlerce pislik yazar da var.
ama; dedim ki şu maçı izleyemedim maç hakkında 4-5 entry okuyayımda öyle yatayım.
adam demişki: adebayor kobrayi kokune kadar soktu, cikartmadan uc posta koydu aq :)
ya sen ne pislik bir insansın, ne edepsiz bir insansın, sen ne arsız, terbiyesiz, ahlaksız, seviyesiz, eğitimsiz, kişiliksiz, karaktersiz ve türevleri bir insansın yahu. ne için yaşıyorsun, ne iş yaparsın, bu dünyadaki rolün ne. burada yazma amacın ne. allah sen ve senin gibilerin belasını versin ya. sözlüktende, spordanda, siyasettende soğutuyorsunuz insanı.
pislikler be..
12.04.2017 · 29. sıra
karacisim
11.04.2017 02:17