reklamı izleyince 99 depremini yaşamayan beni bile bir endişe aldı. zorunlu deprem sigortası yaptıran devlet daha 2 yıl önce kaçak olan tüm yapılara imar barışı verdi.
devlet olarak yapacağın tek şey var. binaların sağlamlığını kontrol etmek ve yeni yapılacak binalarında şartnameler uygun olmasını sağlamak.
hiç kimseye tolerans göstermeden uygulansa deprem riski falan kalmayacak. müteahhite ayrı kıyak geç, kaçak yapıya ayrı kıyak geç. sonra bir de deprem parası topla ne güzel dünya be.
12.05.2021 · 42. sıra
utterances
11.05.2021 00:00