bir ara tayyip mafyayı bitirdi muhabbetleri dönüyordu. ben kıçımla gülüyordum tabi. bugünse açıktan tayyip öven mafya babası çıkıp duruyor tv'lere. kimse de bu nedir demiyor. demek ki kendimizle barıştık.
yozlaşmış devlet kurumları ve mafya birbirlerinin güvenli limanlarıdır. çok da devlete güvenmemek lazım.
13.05.2017 · 49. sıra
jean auguste dominique ingres
12.05.2017 00:23