Sık geçen başlıklar

10 kasım 9.05'te saygı duruşuna geçmeyen insan 2

ekşi'de gör
ailem fazlasıyla atatürkçü insanlardır, kendileri add'ne de uyelerdir, çocukluğum atatürk ile geçti diyebilirim, fikirlerim de atatürk'ün bursa nutku gibidir ve ben 10 kasım'da ayağa kalkmayı atatürk'ün isteyeceği bir şey olarak görmüyorum, fakat ayağa kalkanlar için de aykırı bir düşüncem yok, fakat benim kalkmamam vatana hainlik ile ifade ediliyorsa, sizlere "salaksınız" demekten başka bir şey demek bana düşmez...
bu başlık bana biraz komünist rejim ya da nazi almanya'sını andırdı ya da faşist italya olabilir ya da dinci liderlerine tapan arap ülkeleri olabilir ne bileyim güney doğu asya'daki ya da afrika'daki halen diktatörlükle yönetilen ülkeler de olabilir, kesinlikle çağdaşlaşmayı hedefi sayan atatürk'ün türkiye'sini değil .

ben saygı duruşuna geçerim fakat geçmeyene çemkirmek kadar aptalca bir kafa yapısı yok.

siyasal islamcılar ve atatürkçülerin büyük bir kısmı aynı kafa yapısına sahip sürekli bir şeyleri dayatma iç güdüleri var .

tarihten silinseniz çok güzel olacak.