Sık geçen başlıklar

10 kasım 2016 koç holding atatürk'ü anma videosu 2

ekşi'de gör
20 - 30 yıl sonra erdoğan için benzeri yayınlanmayacaktır. bunu kötü bir niyetle veya ben öyle olmasını istiyorum diye söylemiyorum, vefatından 3 sene sonra kendisini minnet ya da başka bir duyguyla anan kalmayacaktır. geçmiş gitmiş olacaktır. anıt istemiyorum deme sebebi de bu, adam neyse ki kendisini, kitlesini biliyor. (bkz: #61914378)