napalım lan dalyarak sırbistan a gidip biz mi karşılayalım?
çok da umurumda olmayan ziyaret, ülkemiz için faydalı olduğunu düşünmüyorum.
edit: vakti zamanında zat ı mübarek hz lerini amariga ya gittiğinde karavana onbaşısı karşılamıştı, o gün ak trollerin sesi hiç çıkmıyordu. bu da böyle bir anımdır.
11.10.2017 · 19. sıra
guneyk
10.10.2017 17:01 ~ 17:15