Sık geçen başlıklar

10 ekim 2017 erdoğan'ın sırbistan ziyareti 1

ekşi'de gör
napalım lan dalyarak sırbistan a gidip biz mi karşılayalım?

çok da umurumda olmayan ziyaret, ülkemiz için faydalı olduğunu düşünmüyorum.

edit: vakti zamanında zat ı mübarek hz lerini amariga ya gittiğinde karavana onbaşısı karşılamıştı, o gün ak trollerin sesi hiç çıkmıyordu. bu da böyle bir anımdır.