Sık geçen başlıklar

10 dakikalık tüvtürk muayenesinin 422 lira olması 1

ekşi'de gör
10 dakika sürse o parayı helal ederim çok net.

geçen hafta muayeneye gittim. randevum 16:15 idi. istasyondan çıkmam 19:00 u buldu. benim randevu saatimde saat 14:00 randevularını yeni almaya başladılar.

2 senede bir haraç veriyoruz resmen, bir de üstüne orada saatlerce bekletiyorlar. güya randevulu gidiyoruz. bu ülkede sistemli, saat gibi çalışan bir tane kurum görelim artık sene 2020 oldu bakın uçan arabaları falan geçtik artık.