a101'de çalışan bir arkadaşım dün bir çok şeyin etiketini değiştirdiklerini söyledi. %50'ye yakın zam gelmiş çoğu şeye. çok sevindim.
akp'lilerin çoğu a101'den, bim'den alışveriş yapıyor. belalarını bulsun hepsi. artık kendime üzülme aşamasını geçtim, psikopatça gelebilir belki ama bunları gördükçe en azından rahatlıyorum, içimin yağları eriyor.
hatta bugün a101'e gidip yeni etiketleri gören akp'lileri çekirdek yiyerek kahkaha ile izleyesim var. benim gibi birinin bile psikolojisini bozdular allah'ın cezaları.
02.11.2021 · 45. sıra
pirrrt
01.11.2021 08:53 ~ 08:58